לפרטים וליצירת קשר מלאו את הטופס הבא:

*
*

הזמנת ציורי קיר תלת-מימדיים לגן

שתילת עצים אמיתים היא חוויה מאוד אורגנית ומרתקת, אומנם בחלק מן המקרים לאנשים יש הגבלות כספיות או שפשוט חסר מקום. במקרה הזה אתם יכולים לבחור להזמין ציורי קיר של עצים, אבנים ופרחים לגן שלכם.

במקרה והחלטתם להזמין ציורי קיר לגן שלכם במקום לשתול עצים אמיתיים מאוד חשוב להקפיד על בחירת צייר קירות מקצועי ביותר שמסוגל לייצור אשלייה שהעצים חיים ולא סתם ציור דו מימדי.

אחד מציירי הקירות המקצועים ביותר בארץ היא ציירת קירות אנה קוגן שהיא בעלת חברת ארטיפקס ומומחית בציורי אשלייה ותלת מימד חיצוניים כולל גם ציורי טבע כציורי אבנים, עצים, עציצים, דשה וכו'.

ציור קיר תלת מימד של עץ ע''י אנה קוגן חברת ארטיפקס

אנה קוגן היא בוגרת בצלאל עם ניסיון תעסוקתי בתחום ציורי קיר כ12 שנים. בנוסף להיותה ציירת מקצועית, היא גם נותנת שירות לקוחות מדהים לכל אלו שמזמינים ציורי קיר אצלה. לפני ביצועו של ציור קיר אתם יכולים גם להזמין סקיצה של איך ייראה הציור על הקיר שלהם בחינם.

בשביל להכין סקיצה הציירת צריכה לקבל צילום של המקום שבו אתם רוצים להזמין את הציור. אנה תבצע הדמייה של הציור כאילו שהוא כבר קיים על הקיר. אנה מבטיחה להם לשלוח כמה סקיצות שצריך עד למציאת האופציה המתאימה ביותר לרצונכם.

גלריית ציורי קיר תלת מימד נוספים ניתן לראות בעמוד הזה.להזמין ציורי קיר ניתן באתר הבית של אנה TZIUR-KIR.CO.IL.