לפרטים וליצירת קשר מלאו את הטופס הבא:

*
*

משתלות עצי פרי, נוי, זית, והדר

משתלות עצי פרי, נוי, זית, והדר

עכשיו, גם אתה וגם אני יודעים – עצים בקלות עשויים לעשות את החיים לטובים ולהיטיב איתנו. אין רעיון מהמם מעץ קטן, עץ גדול או קטן שעומד איתן עם גובה מרשים או משתלות עצים. אנחנו מחבבים את העצים שברשותנו, וכולם, כולל משפחתנו דורשת מאיתנו להעניק טיפול מסיבי – מכיוון שגם אני וגם אתה רוצים שיהיו ירוקים ואיכותיים.

מחפשים משתלות עצי פרי, נוי, זית, הדר, בצפון, במרכז ובדרום? צרו איתנו קשר עכשיו!

אין ספק שאפילו אתם חובבי עצים בוגרים כמותנו, אתם במקום הטוב עבורכם. לכולנו ברור שמכיוון שאתם נמצאים באתר אקו-לייף, אתם בסבירות גבוהה אנשי עצים בדיוק כפי שאנחנו. גם אנחנו וגם אתם יודעים בדיוק כמו שאנו יודעים, כי לעצי פרי מגיע שתטפלו בהם – בדיוק אילו היו הם קרובים לליבכם - עצי נוי. עולם העצים באינטרנט נוצר עבור אנשים כמוכם, חובבי העצים.

 

אם אתם סבורים שרוב הסיכויים שאתם יכולים להפגין אהבה ל עצים למטרות רווחיות, עסקיות או אפילו לשם מראה יפה – אנחנו נדאג לכם עם עצי זית. צוות אתר ייחודי זה יעזור לאורך כל הדרך לכם בחיפושכם אחר העץ למכירה המושלם. לא איכפת לנו איזה עץ זה עשוי להיות בסופו של דבר אנו, פורטל אקו לייף נפרגן ונעניק לכם לבחור את הבחירה המוצלחת.ע"י השכלה שאינם קיימים באף מקום, אנו, צוות הפורטל ניתן לכם עצות נכונות והן הכי טובות שתוכלו לקבל, שיעניקו לכם את האפשרות לקבל את הבחירה הטובה ביותר.

 

שהרי לבסוף, אנו אוהבים עצים. כל אחד מאיתנו וגם אתם אוהבים את ארץ ישראל הקלאסית, מדינה שכולנו ביחד קשובים אליה ללא עוררין. כל אחד מאיתנו גדלנו על מדינתנו כיישות בעלת יופי, שלמרבה הצער בערים הגדולות כבר הולך ונעלם לטובת מראות אפורים , חזות כללית שלא כבעבר והרבה רעש ואבק. אנו קוראים לכם – ומקווים שלא תיתנו לזה להתרחש עוד זמן רב. בימינו, רכישת עץ כבר לא הוצאה כה שאינה מתאפשרת לכולם. בעוד שבעבר אהבת עץ הייתה ריאלית רק לאנשי המעמד הכלכלי הגבוה, בימינו כמעט כל אחד מאיתנו הינו בעל אפשרות להרשות לעצמו לקנות עץ דרך קניית עצים.

 

להשלכותיו של העץ על מי שאתם ועל בני משפחותיכם תהיינה השפעות מרחיקות לכת – בין אם בעסקים, באופן פרטי או בנוי – התחושה של עץ יפה וגבוה שעומד כצוק איתן בחצר ודואג על הבית והשכונה היא כמעט בטוח שאיננה עובדה שקל להסבירה באופן מילולי. אז למה אתם ממתינים? הרגע הזה בדיוק זה הזמן להבטיח לכם קצת ירוק! עכשיו זה הזמן להשאיר האופן שבו אתם רוצים שניצור עימכם קשר ברגעים אלו ממש בטופס, והתחילו להנות מעץ מושלם בזמן הקרוב.