לפרטים וליצירת קשר מלאו את הטופס הבא:

*
*

משתלה

משתלה

היום, ידוע לכולנו – עצים ללא ספק מסוגלים להפוך את החיים למדהימים ולעשות לנו רק טוב. אין רעיון יפה יותר מעץ נאה, עץ אדום או ירוק שעומד איתן עם גובה מרשים או משתלות עצים. לרוב, אנשים מעוניינים לטפח את העצים היושבים אצלנו בחצר, והקרובה אלינו מצפים מאיתנו להפוך אותם לירוקים יותר – רק שעוצמתם תהיה לעד.

מעוניינים בפרטים על משתלה באזור תל אביב, יגור, ירושלים, רמת השרון, רמת גן, חולון, הרצליה, גבעת ברנר, באר שבע, ראשון לציון? התקשרו עכשיו!

אנו סבורים שגם אתם מחבבי עצים בוגרים כפי שאני רואים את עצמנו, אתם נמצאים במקום טוב בחיים. מכיוון שאתם למעשה פה, אתם ככל הנראה חובבי עצים כפי שאנו. גם אנחנו וגם אתם סבורים כמונו כי לעצי פרי מגיע שתהיו מסורים כלפיהם – בדיוק בצורה שבה הם בנותכם - עצי נוי. אתר זה ואתרים כגון הוא נועד בשבילכם, אנשי הצמחיה. אם אתם חושבים שהסיכויים טובים שאתם אוהבים אותם מספיק כדי לשמור באהבה על עצים עם כוונות כלכליות, עסקיות או אפילו לשם מראה יפה – אנחנו יושבים לצידכם לאורך כל הדרך עם עצי זית.

 

צוות פורטל זה יפרגן לכם בחיפושכם אחרי העץ למכירה שיעניק לכם את שביעות הרצון המירבית. לא ברור כרגע איזה עץ זה לבסוף יהיה לבסוף אנו, צוות פורטל Eco-Life נעניק סיוע מירבי ונעזור לכם לבחור את הבחירה טובה ביותר. זאת ועוד באמצעות הבנה וידע שאינם ברורים לאף אחד אחר, אנחנו ללא כל ספק ניתן לכם עצות שנרכשו לאחר הרבה שנים והן הטובות ביותר, שיעזרו לכם את הבחירה הנכונה.

 

בסיכומו של עניין, אנחנו אנשים שאוהבים לטפח ירוק. אנו נוטרים בזכרוננו את ארצנו, כפי סיפרו לנו עליה, הירוקה, יישוב חקלאי שגם אני וגם אתה כמעים אליה בלב ובנפש. כל אחד מאיתנו גדלנו על ההיסטוריה שלנו כאלמנט מדהים באזור שומם, בעלת יופי טבעי, שבניגוד לבעבר במקומות האורבניים כבר הולך ומתאפר לטובת תעשיית היי טק , חזות כללית לא נעימה ולא מעט רעש ופיח. כולנו קוראים לכם – ומקווים שלא תהיו גורם מסייע לכך להתרחש עוד זמן רב. כיום, טיפוח עצים למעשה איננה הוצאה כה משמעותית.

 

בעוד שבעבר רכישת עץ הייתה מעשית רק לעשירים, עכשיו כמעט כל אחד מסוגל ללא ספק להרשות לעצמו לקנות עץ דרך קניית עצים. להשלכותיו של העץ על הלך החיים תהיינה השפעות משמעותיות – בין אם בעסקים, בחייכם הפרטיים או מבחינת היופי – המראה של עץ יפה וחזק שמשתרע בחצר ומאמיר עלהחצר היא לא עובדה שקל להסבירה בצורה שפשוט להבינה. אז למה אתם לא קונים עצים? עתה בדיוק זה הזמן לקנות עץ! עכשיו זה הזמן להשאיר פרטי יצירת קשר כעת בטופס, והיו בטוחים שתיהנו מעץ מושלם עכשיו.