לפרטים וליצירת קשר מלאו את הטופס הבא:

*
*

עיצוב גינה קטנה

עיצוב גינה קטנה

עברתם לבית חדש? החלטתם לעצב מחדש את הגינה שלכם? אתם מרגישים כי הגינה שלכם קטנה? יכול מאוד להיות כי הגיע הזמן לפנות למומחים לעיצוב גינות. עיצוב גינה קטנה, היא מיומנות שהתפתחה בעולם בעיקר בשנים האחרונות. מצוקת השטחים הפנויים לבניה, הביאה ליצירתם של מגרשים קטנים יותר מאשר בעבר, הגינות הפכו קטנות יותר והמומחים לעיצוב גינות קטנות הפכו לבעלי מקצוע מבוקשים יותר.

 

המטרה העיקרית הניצבת בפני המתכננים בעת עיצוב גינה קטנה, היא יצירת תחושה של מרחב בשטח מצומצם יחסית. על מנת להשיג את המטרה הזו, משתמשים המתכננים במספר טכניקות, ביניהן: יצירת הפרשי גובה בין אזורים שונים בגינה, הפרדה בין חלקי הגינה באמצעות גדרות חיות או פרגולות, שימוש בצבעים בהירים ועוד. אחת הדרכים היעילות ביותר ליצירת תחושת מרחב, היא חלוקה של השטח למספר אזורים. חלוקה זו יכולה להתבצע באמצעות הקמה של גדרות או פרגולות, נטיעה של גדרות חיות ועוד. בדרך זו ניתן לחלק את הגינה הקטנה למספר פינות ולגרום לכך שהגינה תיראה גדולה יותר. שיטה נוספת, מורכבת מעט יותר לביצוע, היא יצירה של הפרשי גובה מלאכותיים בין אזורים שונים בגינה. גם בדרך זו ניתן ליצור חלוקה של השטח ולגרום לגינה הקטנה להיראות כמו גינה גדולה. שימוש בצבעים בהירים לצורך צביעת הקירות סביב הגינה ובחירה בצמחייה בגוונים בהירים, יוסיפו לתחושת המרחב. במקרים רבים עיצוב גינה קטנה כולל גם הצבה של מספר עצים.

 

עצי צל או עצי פרי עשויים להוסיף לא מעט אופי לגינה הקטנה שלכם. בפורטל Eco-Life, מחכה לכם מגוון עצום של עצים, עצי זית, עצי פרי, עצי הדר ועוד. רבים מהם נועדו להשתלב בגינות קטנות. אם גם אתם מחפשים עצים בוגרים לצורך עיצוב גינה קטנה, הגעתם למקום הנכון.