לפרטים וליצירת קשר מלאו את הטופס הבא:

*
*

עיצוב גינות גג

עיצוב גינות גג

עיצוב גינות גג, הוא תחום המציב לא מעט אתגרים בפני המתכננים ודורש מהם התמחות מיוחדת. במהלך עיצוב גינות גג, יש לקחת בחשבון, פרט להתמודדות עם השטח המצומצם העומד לרשות המעצב, מספר גורמים חיוניים נוספים, ביניהם: יכולת הנשיאה של הגג, מערכת ההשקיה ומערכת הניקוז. עיצוב גינות גג.

 

יכולת הנשיאה בשונה מעיצוב גינות קטנות על הקרקע, בזמן עיצוב גינות גג יש לקחת בחשבון את משקל האדמה, העציצים והצמחייה ואת העומס שלה על הגג. מגבלות העומס של הגג יקבעו למעשה את אופייה של גינת הגג. עיצוב גינות גג. מערכת ההשקיה בשונה ממערכת השקיה המונחת על הקרקע, מערכת השקיה הממוקמת בגינת גג, צריכה להיות בעלת תכונות ייחודיות. על מנת להשקות גינות גג, יש צורך בכך שלחץ המים יאפשר השקיה איכותית בכל פינה של הגג. עיצוב גינות גג. מערכת הניקוז המורכבות אינה מסתיימת כאשר המים מגיעים לגג. גינות גג זקוקות גם לניקוז איכות שימנע הצטברות של מים על הגג. הצטברות של מים על הגג עלולה כידוע לגרום לרטיבות במבנה כולו ולהזיק גם לצמחי הגינה. עיצוב גינות גג. עצים למכירה אם עיצוב גינת הגג שלכם כולל שילוב של עצים, הגעתם אל המקום הנכון. פורטל Eco-Life, מציע לכם שפע של אפשרויות לעיצוב גינות גג. כאן תוכלו למצוא מבחר של עצי פרי, עצי זית,, הדרים,עצי בונזאי ועוד.

 

העצים המוצעים בפורטל הם עצים בריאים ואיכותיים המגיעים מאדמתם של טובי המגדלים בישראל. העצים שתמצאו בפורטל Eco-Life, יעניקו לגינות הגג המעוצבות שלכם את המראה שתמיד חלמתם עליו, לאורך זמן. העצים שנמכרו בעבר באמצעות פורטל Eco-Life משולבים בהצלחה בגינות גג באזורי המגורים היוקרתיים ביותר בישראל, וגם הצעות המחיר שתקבלו באתר יגרמו לכם להיות מאושרים עד הגג.