לפרטים וליצירת קשר מלאו את הטופס הבא:

*
*

עיצוב גינות נוי

עיצוב גינות נוי

הגינה היא חלק חשוב מהעיצוב של כל בית. גינת הנוי המקיפה את הבית היא למעשה נקודת המפגש הראשונה של האורחים שלכם עם הבית. לכן מומלץ להקפיד על המראה של הגינה ולערב בתהליך העיצוב אנשי מקצוע בעלי ניסיון. בנוסף, הגינה הצמודה לבית שלכם אמורה לשמש כאזור פרטי ונעים שישמש אתכם ואת בני המשפחה שלכם להירגעות, בילוי משותף, או פעילויות נוספות. אחד הגורמים המשמעותיים ביותר במהלך עיצוב גינות נוי הוא כמובן שטח הגינה. עיצוב גינות נוי קטנות דורש מהמעצבים להתחשב במגבלות וליצור בדרכים שונות, תחושת מרחב.

 

עיצוב גינות נוי גדולות יכול לכלול אלמנטים כמו בריכות נוי, מזרקות, פרגולות ועוד. גורם נוסף המשפיע על עיצוב גינות נוי הוא הייעוד המתוכנן לגינה. משפחות עם ילדים יעדיפו גינות נוי עם משטחי דשא המתאימים למשחקים. אחרים יעדיפו ערוגות של פרחים צבעוניים, או אפילו הקמה של בוסתן עצי פרי. מתוך הסגנונות הרבים בהם באפשרותכם לעצב את גינת הנוי שלכם, כדאי שתבחרו את הסגנון המתאים ביותר לסגנון החיים שלכם. אם אתם מתכוונים לטפל בגינה שלכם בכוחות עצמכם, התאימו את המבנה שלה ואת סוגי הצמחייה לכך. אם אתם מתכוננים להעביר את הטיפול השוטף בגינת הנוי שלכם לידיים מקצועיות, סביר להניח שתהיה לכך השפעה על הבחירה שלכם.

 

בין אם מדובר בגינת נוי קטנה או גדולה, בגן פרחים או בגינת משחקים, בגינת נוי שטפלו בה בעצמכם או בגינת נוי שתטופל על ידי מקצוענים, עליכם להקפיד כי הצמחים והעצים בגינה יהיו בריאים וחזקים לאורך זמן. כאן באתר Eco-Life תוכלו למצוא מבחר עצום של עצים מסוגים שונים. עצי פרי, עצי זית, הדרים, עצי דקל ועוד, שיקלטו במהירות וישתלבו להפליא במסגרת עיצוב גינות הנוי שלכם.