לפרטים וליצירת קשר מלאו את הטופס הבא:

*
*

עיצוב גינות יוקרה

עיצוב גינות יוקרה

מה מייחד את גינות היוקרה? מה הופך גינה לגינת יוקרה? כיצד מעצבים גינת יוקרה? במאמר קצר זה ננסה לענות על השאלות הללו ולהעניק כמה טיפים ועצות בנוגע לעיצוב גינות יוקרה. גינות יוקרה נבדלות מגינות אחרות ,בעיקר עקב כך שהן נמצאות במיקומים יוקרתיים. גינות יוקרה ניתן למצוא בשכונות מגורים מבוססות, ובשטחים נרחבים סביב וילות ובתים צמודי קרקע. גינות יוקרה ניתן למצוא גם בדירות פנטהאוז, על גגות של בנייני מגורים חדשים.

 

גינות על הקרקע יהיו ברוב המכריע של המקרים גדולות יותר בשטחן מאשר גינות גג ויאפשרו למעצבים להשתמש באלמנטים גדולים, לשלב מזרקות, בריכות נוי ואפילו בריכות שחייה. השטח המצומצם יחסית של גינות יוקרה הממוקמות על גגות, ידרוש מהמעצבים לא מעוט יצירתיות וכושר המצאה, על מנת לבחור והציב את האלמנטים השונים. עיצוב גינות יוקרה, כמו עיצוב של כל גינה, אמור להתחשב בנתונים כמו שטח הגינה, המיקום שלה, השימושים הייעודיים שלה, ההעדפות של בעלי הבית וכמובן גם התקציב. בסופו של דבר, הטעם האישי שלכם והשימושים להם אתם מייעדים את הגינה, יקבעו את האופי של הגינה, אולם לפני שאתם מקבלים החלטות הנוגעות לעיצוב גינות נוי, מומלץ לפנות למעצבים מומחים, לבקר במספר גינות יוקרה שעוצבו על ידם ורק אז לקבל את ההחלטה.

 

בנוסף, יש לקחת בחשבון גם עלויות האחזקה והטיפול השוטף בגינה לאורך זמן. עיצוב גינות יוקרה כולל במקרים רבים גם שילוב של עצים. עצי פרי, עצי זית, הדרים, עצי נוי וסוגים רבים של עצים, עשויים להשתלב באופן יצא מן הכלל בגינות יוקרה. באתר Eco-Life, תמצאו שפע של הצעות כדאיות במיוחד לרכישת עצים לצורך עיצוב גינות יוקרה. העצים המוצעים באתר הם עצים בריאים וחזקים הגדלים באדמתם של טובי המגדלים בישראל.