לפרטים וליצירת קשר מלאו את הטופס הבא:

*
*

עיצוב גינה / גינות מחיר

עיצוב גינה / גינות מחיר

אם לא ניחנתם בכישורי עיצוב וביכולות ביצועיות, מומלץ שלא תנסו לעצב את הגינה שלכם בעצמכם. על פניו עיצוב גינה נראה אולי כמו משימה פשוטה, אבל הניסיון מלמד שמדובר בעבודה למקצוענים. בעלי בתים רבים שניסו לעצב את הגינות שלהם בכוחות עצמם, מצאו את עצמם משלמים בסופו של דבר מחיר כפול.

 

גם עבור תיקון השגיאות שעשו בשטח וגם עבור עיצוב הגינה מחדש. לעיצוב גינה מקצועי יש מחיר וכדאי לשלם אותו. הגינה מהווה למעשה את מקום המפגש הראשון של האורחים עם הבית שלכם ואתם רוצים לעשות עליהם רושם טוב. בנוסף, הגינה נועדה לשמש אתכם לאורך זמן כמקום להירגעות או לפעילות משותפת וגינה שמעוצבת ברשלנות או בחוסר מקצועית לא תצלח לכך. מחיר של עיצוב גינה /גינות, נקבע על פי מספר פרמטרים. ביניהם: שטח הגינה, האזור בו היא ממוקמת והמוניטין של המעצב. את בחירת המעצב לא מומלץ לבצע על פי המחיר בלבד. לפני שאתם מקבלים החלטה בנושא, מומלץ להתייעץ עם לקוחות של מספר מעצבים ולהתרשם ממספר גינות במספר סגנונות. אל תשכחו כי עיצוב הגינה תלוי בלא מעט גורמים וכי המעצבים ישמחו להראות לכם את הגינות היוקרתיות והמרשימות ביותר. בקשו מהם לראות מבחר גדול של גינות כדי שתוכלו להתרשם לעומק מהסגנון והיכולות שלכם. מחירי העצים והצמחים, הם מרכיב משמעותי במחיר עיצוב הגינה.

 

בפורטל Eco-Life, תוכלו למצוא מגוון רחב של עצים מסוגים שונים, שיתאימו גם לגינה שלכם. כל העצים המוצעים בפורטל Eco-Life הם עצים בריאים וחזקים שטופחו על ידי טובי המגדלים. בנוסף לכך, העצים בפורטל Eco-Life מוצעים במחירים משתלמים במיוחד. מחירים מיוחדים אותם לא תוכלו למצוא בשום מקום אחר. רוצים לעצב את הגינה במחיר סביר? הגעתם למקום הנכון.