לפרטים וליצירת קשר מלאו את הטופס הבא:

*
*

עיצוב גינות במרפסת שמש

עיצוב גינות במרפסת שמש

מרפסות שמש הפכו בשנים האחרונות למראה נפוץ במיוחד בשכונות מגורים חדשות וגם באזורים וותיקים יותר של הערים. מרפסות השמש הן למעשה מרפסות אשר מתוכננות על מנת שלא ניתן יהיה לסגור אותן בעתיד ולהגדיל בכך את שטח הדירה.

 

רוב העיריות מאשרות בניית מרפסות פתוחות ללא היטלי השבחה, כאשר הגודל המאושר הוא בדרך כלל כעשרה אחוזים משטח הדירה או כשניים עשר מטרים רבועים. שטח זה זהה לשטחו של חדר מגורים מרווח. עיצוב גינות במרפסות שמש, צריך לקחת בחשבון בראש ובראשונה, את המרחב המצומצם. גינה בשטח של שניים עשר מטרים רבועים, יכולה להיראות נהדר, רק במידה והיא מתוכננת בקפידה. מרפסת שמש, מאפשרת בדרך כלל לגדל בה סוגים שונים של צמחים ועצים, תלוי כמובן בכיווני החשיפה שלה לשמש ולרוחות. במרפסת שמש ניתן לגדל צמחי תבלין ופרחי נוי בעציצים או במיכלים.

 

ואפילו לשתול עצים. העובדה כי מדובר בשטח קטן במיוחד, דורשת כאמור חשיבה, תכנון מראש ולא מעט יצירתיות. את העציצים או האדניות, ניתן למשל להציב בקומות על מנת לנצל טוב יותר את השטח. גם המעקים של מרפסת השמש עשויים לשמש ככנים לעציצים או למיכלי אדמה. על מנת להגיע לניצול היעיל ביותר של שטח מרפסת השמש שלכם, מומלץ להתייעץ עם מומחים בתחום עיצוב גינות במרפסות שמש. עיצוב מרפסות שמש כולל במקרים רבים גם שילוב של עצים. אלה לא יכולים להיות כמובן עצים גדולים מאוד או כבדים מאוד, אולם קיימים סוגים רבים של עצים שיכולים להשתלב בעיצוב מרפסות שמש ויצור אווירה ירוקה וטבעית. אם אתם מעוניינים לגדל עצים במרפסת השמש שלכם, Eco-Life, מציע לכם מאגר רחב של עצים בוגרים, בריאים וחזקים, במחירים משתלמים במיוחד.