לפרטים וליצירת קשר מלאו את הטופס הבא:

*
*

עיצוב גינה ארץ ישראלית

עיצוב גינה ארץ ישראלית

במהלך השנים, התפתחו לא מעט סגנונות בעיצוב גינות. הגן האנגלי מתאפיין בפראות יחסית וברצון להתקרב ככל האפשר למראה הטבעי, הגן הצרפתי שבו משליט המתכנן את רצונו על הטבע, באמצעות קווים ישרים ושאיפה לסימטריה, הגן היפאני, מעוצב בקפידה על פי מערך של חוקים ותקנות ועוד.

 

יחסית לסגנונות אלה עיצוב גינה ארץ ישראלית, הוא תחום חדש לחלוטין. עיצוב גינה ארץ ישראלית, מתבסס ברוב המקרים על צמחייה ים תיכונית, צמחי תבלין, עצי זית ותמר, עצי תאנה, גפנים ועוד. גינה ארץ ישראלית היא גינה המתאימה לאקלים ולאווירה הארץ ישראלית. לכם היא תהיה גם חסכונית במים ותדרוש פחות טיפול מאשר גינה המבוססת על צמחייה אירופאיות. מעבר ליתרונותיה הפרקטיים, לגינה הארץ ישראלית יש לא מעט יתרונות נוספים. נטיעה של עצי פרי מקומיים סביב הבית תטיל עליו צל בימי הקיץ, תגן עליו מרוחות בחורף ובני הבית יוכלו אפילו ליהנות מהפירות. ערוגות של צמחי תבלין ים תיכוניים יוכלו להוסיף שפע של טעמים וריחות לבישול הביתי שלכם.

 

גינה ארץ ישראלית היא במובנים רבים, הגינה שהכי נכון לטעת סביב בית ארץ ישראלי. עם החלטתם שאת הבית שלכם תקיף גינה ארץ ישראלית, קחו בחשבון כי יהיו מספר אלמנטים שלא תוכלו להסתדר בלעדיהם. עצי זית למשל שהגזעים הייחודיים שלהם הופכים כל גינה לגינה ארץ ישראלית, עצי הדר ריחניים ועצים רבים נוספים המאפיינים את הצמחייה של ארץ ישראל. בפורטל Eco-Life, תמצאו מגוון רחב של עצים בוגרים איכותיים, ממקורות אמינים במיוחד.

 

עצים שיאפשרו לכם לעצב את הגינה שלכם בסגנון פרדסי השרון, מטעי הזיתים של הגליל או שטחי התמרים בערבה. לא משנה לאיזה כיוון אתם רוצים לקחת את הגינה הארץ הישראלית שלכם, בפורטל Eco-Life תמצאו את העצים המתאימים לכם, במחירים משתלמים במיוחד.