לפרטים וליצירת קשר מלאו את הטופס הבא:

*
*

עיצוב גינה פרטית

עיצוב גינה פרטית

מה הופך את הגינה הפרטית למרכיב חשוב כל כך בעיצוב הבית? מה גורם לאנשים להשקיע כל כך הרבה מאמצים, משאבים וזמן בטיפוח הגינה הפרטית שלהם? על אילו נושאים צריך לתת את הדעת במהלך עיצוב גינה פרטית? התשובות לשאלות הללו ארוכות ומורכבות מכדי שנוכל לדחוס אותן למאמר קצר זה, אולם למרות זאת, ננסה להאיר בקצרה מספר מרכיבים חיוניים בהם יש להתחשב במהלך עיצוב גינה פרטית.

 

עיצוב גינה פרטית, מרכיב חשוב בעיצוב הבית הגינה הפרטית היא למעשה מקום המפגש הראשון של האורחים עם הבית שלכם. גם אם השקעתם רבות בעיצוב פנים הבית, גינה מוזנחת או מעוצבת ברשלנות, עלולה לקלקל את הרושם. עיצוב גינה פרטית באופן לא מקצועי משפיע כמובן באופן משמעותי גם על המראה של הבית מבחוץ. לכן, אנשים מוכנים להשקיע זמן, משאבים ומאמצים בגינה הפרטית שלהם. עיצוב גינה פרטית. שימו לב לפרטים עיצוב גינה פרטית מושפע ממספר גורמים. הראשון שבהם הוא כמובן שטח הגינה. עיצוב גינה פרטית קטנה, שונה משמעותית מעיצוב גינה פרטית גדולה, בעיקר כאשר מדובר בסוגי הצמחייה, חלוקת השטח והריהוט. גורם משמעותי נוסף הוא הדרך בה אתם מתכוונים להשתמש בגינה. האם אתם מעוניינים לטפח את אוסף הפרחים הנדירים שלכם, לגדל עצי פרי, או לשחק כדורגל על הדשא.

 

כל אחד מהשימושים, דורש חשיבה מקדימה ותכנון ייעודי. עיצוב גינה פרטית, בשילוב עצים בוגרים אחד המרכיבים העיקריים של גינות פרטיות הוא כמובן העצים שיינטעו בהן. לסוג העצים ולגודלם יש השפעה משמעותית על סוג הצמחייה הנוספים ועל חלוקת השטח. בפורטל Eco-Life תוכלו למצוא מגוון עצום של עצים בוגרים, מסוגים שונים המתאימים לכל סגנונות הגינון הקיימים, במחירים משתלמים במיוחד, שלא תוכלו למצוא בשום אתר אחר.