לפרטים וליצירת קשר מלאו את הטופס הבא:

*
*

עיצוב גינה טוף

עיצוב גינה טוף

טוף הוא סלע נקבובי רך שנוצר כתוצאה מדחיסה של אפר געשי. מעצבי גינות וגננים רבים מעדיפים להשתמש בטוף מרוסק, כתחליף לקרקע גידול. בין היתרונות שיש לטוף על פני הקרקע, ניתן למנות את היכולת שלו לשמור על המבנה לאורך שנים ואת העובדה כי הטף נקי לחלוטין מזרעי עשבים. עבור בעלי הגינות חיפוי טוף הוא חיפוי אידיאלי המאפשר להם חיסכון בעבודות תחזוקה וחיסכון במים ויחד עם זאת מקנה לגינה מראה קבוע לשנים רבות. אין פלא אם כן כי בעלי בתים פרטיים המטפחים גינות נוי, בחרו להשתמש בחיפוי טוף.

 

עיצוב גינה טוף, הוא לא רק עיצוב חסכוני. לעיצוב גינה טוף יש יתרונות רבים נוספים. היות ומדובר בחיפוי ולא בקרקע טבעית, ניתן להשתמש במשטחי הטוף כבאלמנטים אסתטיים ופונקציונאליים, ליצור מהם צורות גראפיות שונות ולשלוט למעשה לא רק בצמחיה מעל הקרקע, אלא גם במראה של הקרקע עצמה. מגוון האפשרויות שמציע עיצוב גינה טוף, דורש מהמעצבים לא רק כישרון וידיים טובות, אלא גם ניסיון מעשי בעיצוב גינות טוף. שילוב של עצים בוגרים בעיצוב גינות טוף הוא מקובל ביותר, אם כי יש לקחת בחשבון שהטיפול בעצי פרי הנטועים בגינת טוף, שונה מעט מהטיפול בעצים הנטועים בקרקע. בעיקר בכל מה שקשור להתמודדות עם הפרי הנושר מהעצים.

 

אם החלטתם לשלב עצים בוגרים בעיצוב גינת הטוף שלכם, הגעתם למקום הנכון. כאן, באתר Eco-Life, תוכלו למצוא מגוון חסר תקדים בהיקפו של עצים. עצי פרי מסוגים שונים, עצי נוי, עצים ננסיים וסוגים רבים נוספים של עצים שיתאימו לא רק לגינה שלכם אלא גם לכיס שלכם. כל העצים הבוגרים המוצעים בפורטל Eco-Life, הם עצים בריאים, שגדלו על אדמתם של טובי המגדלים בישראל.