לפרטים וליצירת קשר מלאו את הטופס הבא:

*
*

עיצוב גינה אנגלית

עיצוב גינה אנגלית

עיצוב גינה אנגלית הוא סגנון עיצוב גינות אשר הושפע מהגנים הרומאיים והתפתח כחלק מהאדריכלות האנגלית. רוב המגרשים בבריטניה הם מגרשים בצורת מלבן, לא גדול במיוחד. הבית נמצא בחזית המגרש ומשאיר רצועת אדמה קטנה מאוד לגינה קדמית. החלק העיקרי של הגן נמצא בחלקו האחורי של הבית. עיצוב גינה אנגלית יכלול בדרך כלל משטח דשא ראשי המוקף בגדר. בין הדשא לבין הגדר נשתלים בדרך כלל וורדים, שיחים ופרחים הפורחים לאורך כל השנה. עיצוב גינה אנגלית הוא עיצוב יעיל מאוד. הוא מסתפק בשטחים קטנים יחסית ומנצל את כל שטח המגרש. הגדרות גבוהות המקיפות את חלקה האחורית של הגינה האנגלית, תורמות לא רק לפרטיות אלא גם מגדילות באופן משמעותי את השטחים הירוקים של הגינה. בנוסף, גינות אנגליות רבות כוללות גם מרכיבים פונקציונאליים כמו גינת ירק, עצי פרי, מחסן, בור לייצור קומפוסט ועוד.

 

עיצוב גינה אנגלית עשוי להתאים במיוחד ללא מעט בתים ברחבי ישראל. אם גם הגינה שלכם כוללת מגרש אחורי גדול, עיצוב גינה אנגלית עשוי להיות הפתרון היעיל והמהנה ביותר עבורכם. בין אם בחרתם לנטוע עצי פרי לשימוש בית ובין אם החלטתם לגדר את המגרש באמצעות נטיעה של עצי נוי, לא תוכלו לעצב גינה אנגלית ללא עצים. כאן באתר Eco-Life, תמצאו מגוון עצום של עצים בוגרים לבחירתכם. עצי פרי, הדרים, עצי זית, אלון ודקל. כולם גודלו על ידי טובי המגדלים בישראל.

 

העצים אותם תוכלו למצוא בפורטל Eco-Life הם עצים בוגרים בריאים ואיכותיים, שישתלבו נהדר בגינה האנגלית שלכם. המחירים המשתלמים במיוחד של העצים הבוגרים המוצעים - Eco-Life, יתאימו לכיס שלכם. אם גם אתם מחפשים בוגרים עצים לצורך עיצוב גינה אנגלית, אתם מוזמנים למצוא אותם בקלות בפורטל Eco-Life.